ומה עם הנישואין

התאהבות באשה מעלה מידית את שאלת הנישואין שלך – לשמור או לא לשמור? להישאר או ללכת?

מול ההתאהבות החדשה המרגשת עומדת מסגרת משפחתית, מחויבות, קשר ארוך, לפעמים חברות עם בן הזוג, ילדים משותפים ועוד חיבורים משמעותיים.  והרי את יודעת כי גם מערכת היחסים החדשה שלך בסופו של דבר תגיע אל השלב שבו היא תרגע ותתקל בקשיים משל עצמה, האם גם אז תהיי שלמה עם החלטתך?

את שואלת את עצמך על איכות נישואייך – האם קשר זוגי טוב יותר היה מונע ממני לחפש אהבה אחרת? או להזדקק לאהבה אחרת? רומן הוא תמיד סימן לבעיה בקשר הזוגי. מה הבעיה בקשר הזוגי שלך? מאיזו התמודדות את בורחת אל תוך הריגוש המיני החדש? זה המקום גם לשאול האם קשרים זוגיים עם בנות מיניך היא אכן ההעדפה המינית שלך בלי שום קשר לאיכות הקשר שלך עם בן זוגך?

האם להשקיע בטיפול זוגי כדי לשפר את היחסים עם בן זוגי כדי להציל את נישואי או האם אין עתיד לנישואין? או האם עדיין תרצי לצאת מנישואיך גם אם הקשר שלך עם אהובתך יסתיים? הרי אין לך הביטחון שקשרייך עם אהובתך החדשה יחזיקו מעמד לעד. האם תהיי איתנה בדעתך לסיים את נישואייך גם אם ייסתימו היחסים איתה?

"חשבתי שאני דפוקה לגמרי , הקשר הזוגי שלנו אף פעם לא עבד, האשמתי את עצמי שאני לא יכולה לתת, שאיני נמשכת אליו, עברנו מטיפול זוגי אחד למשנהו, עד שבתוך הטיפול הבנתי מי אני ומה אני מחפשת וכשניסיתי גם הבנתי בדיוק היכן אני רוצה להיות. זה כל כך כואב ועם זאת הוא כל כך מבין ומשתדל, כל כך שותף וחבר. אבל אין לנו סיכוי ביחד".

תוסר האינטימיות הוא פעמים רבות המניע לחיפוש אחר אהבה חדשה, לעיתים הצורך בבגידה וביחסים אחרים הוא תוצאה של מעברים בחיים ושל קשיים הנובעים ממשימות כגון גידול ילדים או  התמודדות כלכלית,  השאלות הנוקבות צריכות להשאל, החקירה הפנימית צריכה להתבצע על מנת שתוכלי לנווט את חייך באופן הנכון והמותאם רק לך.

ויש גם נשים שיכולות להגיד גם את המילים הבאות:
"ההתרחשויות טלטלו טלטלה גדולה את משפחתי. בכל מיני רמות. הילדים עדיין אינם יודעים אבל אני בהחלט רואה בצורה פחות מטושטשת את האופן בו אני מספרת להם על החלק הזה של זהותי. נישואי בסה"כ הרוויחו מן המשבר הזה, שהיה ועודנו, כולל דכאונות ותקופות קשות מאד. למרות שמעולם לא הייתי ממש בארון היכולת שלי לדבר על צרכי בתוך הזוגיות השתנתה. למדתי על חוזק הקשר עם בן הזוג שלי, ועל מידת הקבלה וההכלה להן אני זוכה. גם חיי המין שלנו השתפרו, בעקבות השינויים שהאהבה הממומשת לאישה הפיחו בגופי".

בכל החלטה שתקבלי  – כדאי שלא תהיי לבד

כתיבת תגובה

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות האימייל.

הצטרפו ל 14 מנויים נוספים