תמיכה ליווי ייעוץ

תלתן – תמיכה יעוץ וליווי לנשים לסביות נשואות לגבר
מציעה מספר ערוצי תמיכה:

מפגשים תמיכה ליווי ויעוץ פרטניים וזוגיים

לנשים ולגברים המתמודדים עם יציאה מן הארון מול בני הזוג ולזוגות המעונינים להתמודד עם הנושא בצוותא.
היעוץ ניתן מתוך תפיסה שהגילוי על ההעדפה המינית של אחד מבני המשפחה הוא סוגיה המשפיעה על כל בני המשפחה וכי יש לטפל בה באופן הרואה את צרכי כולם.  במהלך היעוץ  מכוונים בני הזוג לגיבוש דרכי התמודדות ופתרונות המתאימים למשפחה כמכלול ולכל אחד ממרכיביה כפרט מתוך כוונה למזער את הנזק ולהכיל את הכאב. המפגשים  מספקים סיוע , ליווי תמיכה ועצה בתהליך האישי.

לקביעת פגישה צור קשר כאן

קבוצת תמיכה מתמשכת לאורך השנה

הקבוצה מתכנסת אחת לשבועיים שלושה בימי ראשון בערב 20:30, במיקום דיסקרטי.
מגיעות  לקבוצה נשים מכל רחבי הארץ המעוניינות לדבר, לשתף, לפגוש  ולהכיר נשים שחוות חוויה דומה. הקבוצה מהווה מקום של תמיכה וליווי , מקום בו אפשר להיות לרגע מחוץ לארון ולספר את סיפורך ללא פחד מדחייה. לפעמים אולי המקום היחיד.
אין לקבוצה מטרה מלבד לתמוך וללוות. היא אינה מסמנת יעדים עבור משתתפותיה או דוחפת אותן למהלכים כאלה או אחרים בחייהן. כל אישה ודרכה כל אישה ויכולותיה. הקבוצה היא מקום לשתף ולהקשיב, מקום לבדיקה עצמית מול דרכן של אחרות, מקום ללמידה עצמית.
הצטרפות לקבוצה כרוכה בראיון מקדים.
הקבוצה פועלת כקבוצת רכבת (אין התחייבות להשתתפות קבועה לאורך זמן)

תכני המפגשים:
1. בין הגבר לאישה – לחיות חיים כפולים – על הקשיים הרגשות השמחה והעצב הכרוכים בגילוי שיש בהתאהבות באשה.
2. ברור אישי בשאלות של זהות מינית – מה ההתאהבות הזו אומרת עלי – האם אני לסבית? ביסקסואלית? איך זה אמור להשפיע על חיי?
3. הנישואין שלי – מה התקלקל והאם אפשר לתקן? האם התאהבתי בגלל קצר בנישואין? אובדן התקשורת חוסר באהבה? האם אוכל לתקן את הקשר עם בן זוגי? האם אני רוצה בכך? איך אוכל לפגוע בבעלי שהוא החבר הטוב ביותר שלי?
4. צמתים והכרעות – האם זה הזמן? מה לבחור? האם לספר לבעל? האם לכבוש את רצונותיי למען הילדים ומשפחה? האם  לפרק את הנישואין?
5. הילדים והמשפחה – איך לעצב מחדש את יחסי עם הסובבים? האם לספר? האם לצאת מהארון? האם אני פוגעת בילדים? מה המחיר שנאלץ אני והם לשלם כתוצאה מבחירותי?

להשתתפות בקבוצה צרי קשר כאן

קבוצת פרק ב'

קבוצה לנשים שבחרו לשנות את חייהן ולפתוח בפרק ב' כלסביות. הקבוצה עוסקת בדילמות הקשורות ביצירת השינוי ובבניית פרק חיים חדש: זוגיות עם אישה, יציאה מהארון מול הילדים והמשפחה, היחסים עם הבעל לשעבר, קשיים הנובעים מתהליך הגירושין ומהשינוי .

הקבוצה נפגשת בימי רביעי אחת לשבועיים השעה 20:00 בתל-אביב.
הצטרפות לקבוצה כרוכה בראיון מקדים.

להצטרפות לקבוצה צרי קשר כאן 

פורום לסביות (בארון) נשואות לגבר

הפורום מאפשר קשר שיחה ותמיכה עם נשים נשואות אחרות בלי לצאת מהבית ובהנף מיקלדת. השתתפות בדיוני הפורום היא האפשרות שלך ליצור קשר עם נשים במצבך ועדיין לשמור על פרטיותך ועל דיסקרטיות מרבית.
לכניסה לפורום  

 

כתיבת תגובה

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות האימייל.

הצטרפו ל 14 מנויים נוספים